Aquassistance

×

Aquassistance est l'association de solidarité internationale des personnels de SUEZ. Elle apporte une aide aux populations en difficulté dans les domaines de l’eau, de l’assainissement et des déchets. Voilà plus de 25 ans qu’Aquassistance met à leur disposition l’expertise de ses membres bénévoles ainsi que des moyens matériels. Depuis sa création, le Fondation SUEZ initiatives soutient l’association qui intervient sur des projets d'aide au développement et en situation d'urgence.

Aquassistance is the international aid organization of the SUEZ Group staff providing support to populations in need in the areas of water, sanitation and waste. Populations are offered on-the-ground and remote access to the professional skills of our volunteer members and to appropriate material and financial resources, in cases of development aid or emergency response. The Fondation SUEZ has been supporting Aquassistance for five years.